Wady reklamy?

1. Zadaj pytanie
2. Odpowiedz
3. Dowiedz sie więcej

Polecane pytania


Zadaj własne pytanie

Wady reklamy...
Napisano 03-02-2008 12:11
, przez Issis16
Czy ktos napisze mi jakie sa wady reklamy ? Prosze o kontakt 5811997 moje gg piszcie.
Odp: Wady reklamy...
Napisano 18-11-2017 18:47:28
Sprobuj na http://dojrzewamy.pl. Pisza ponad 2000 odpowiedzi dziennie!
Odp: Wady reklamy...
Napisano 03-02-2008 15:23
Wady reklamy w prasie codziennej:

Ograniczoność stosowanych barw (głownie czarny i biały), a także stosowania zdjęć i słaba jakość ilustracji obniżają możliwość stworzenia odpowiedniej aury emocjonalnej dla odbiorcy
Brak wiarygodności uzyskanych danych mówiących o liczbie czytelników
Wady reklamy w czasopismach:

Ubogie dane na temat liczby czytelników, co utrudnia dotarcie do pojedynczego konsumenta
Nadawcy przekazu muszą dużo wcześniej złożyć zamówienie na zamieszczenie reklamy, czyli nie można np. reklamować wyprzedaży

forma przekazu ma również wady; stanowią je:

Bardzo krótki cykl życia reklamy, ponieważ występuje ograniczony czas emisji, co można minimalizować poprzez wzrost częstotliwości przekazu; co jednak powoduje znaczny wzrost kosztów kampanii reklamowej
Wysoki koszt produkcji i nadawania reklamy, na co mogą sobie pozwolić tylko firmy dysponujące poważnym budżetem reklamowym, ponadto długi czas produkcji i doprowadzenia reklamy do emisji
Utrudniony odbiór i właściwe zrozumienie reklamy spowodowane krótkim czasem trwania spotu reklamowego
Społeczne przesycenie reklamami telewizyjnymi i traktowanie ich jako przerywnika podstawowych informacyjno- kulturowych funkcji mediów.
Konieczność rezerwowania czasu antenowego na długo przed emisją reklamy.

Negatywnymi cechami reklamy radiowej jest krótki czas jej emisji, co prowadzi do jej ulotności i trudności zapamiętania informacji w niej zawartych. Kolejną wadą jest fakt, iż odbiorcy reklam słuchają radia bez koncentracji uwagi, traktując go jako tło, dla innych czynności.

Reklama pocztowa ma również wady. Jedną z nich jest fakt, iż po długotrwałej akcji reklamowej i nadmiernej ilości dostawanych reklam, odbiorcy czuja się zniechęceni, co może nawet powodować, że dany przekaz stanie się ?śmieciem reklamowym? i będzie wyzwalał psychologiczną obronę przed zakupem danego produktu.
Odp: Wady reklamy...
Napisano 19-10-2008 01:26
, przez mampyt
Z_z fajnie opisane, też przemyślę, dzięki. Pozdro. :)
Odp: Wady reklamy...
Napisano 08-02-2017 13:54
, przez Danni1990
Myślę, że wady mają tylko te reklamy, które nie zostały zaplanowane z uwzględnieniem preferencji pracowników. Obecnie w łatwy sposób można przeprowadzić badanie marketingowe, które pozwoli to zweryfikować. Analizy rynku są prowadzone praktycznie przez każdą profesjonalną firmę badawczą. Przed planowaniem strategii promocyjnej dla swojej firmy skorzystałem z oferty firmy z poniższej strony:

http://www.badania-rynku.com.pl/
Odp: Wady reklamy...
Napisano 14-11-2017 11:12
, przez hola82
Trafna nazwa firmy to jedno, ale to konkretne produkty maja nas przyciagac. Jesli masz klopot z ich nazywaniem – jak ja wczesniej – to więcej poczytaj tutaj https://nazwane.pl/pl/oferta/nazwa-dla-produktu/3,17,25
pytanie:
odpowiedź:


load_avg: 0.53