Czy marihuana jest narkotykiem i czy uzależnia?

1. Zadaj pytanie
2. Odpowiedz
3. Dowiedz sie więcej

Polecane pytania


Zadaj własne pytanie

Czy marihuana jest narkotykiem i czy ...
Napisano 30-07-2008 00:10
, przez Kropcia88
Hmm chciałabym sie dowiedzieć czy marihuana jest narkotykiem i czy są jakies po tym skutki uboczne jak bierze sie ja np 4 razy tylko w calym dotyczczasowym zyciu??
Czy marihuana jest narkotykiem i czy ...
Napisano 21-12-2014 14:29:15
Sprobuj na http://dojrzewamy.pl. Pisza ponad 2000 odpowiedzi dziennie!
Czy marihuana jest narkotykiem i czy ...
Napisano 30-07-2008 06:09
, przez Krishak
Zdania na ten temat są podzielone. Jedni uważają że marihuana jest narkotykiem przez który 60% narkomanów stoczyło się na dno, inni że to zwykła używka, która nie uzależnia. Jedno jest pewne w Polsce zakazane jest posiadanie, uprawa i używanie tego zielska, więc lepiej trzymac się od tego z daleka. Z drugiej strony w Holandii ta roślina jest zalegalizowana, co więcej można tą ją palic w każdej knajpie :)
Czy marihuana jest narkotykiem i czy ...
Napisano 30-07-2008 07:13
, przez lolek
Marihuana JEST NARKOTYKIEM... z tym ze nie zalicza sie do tych ,,ciezkich" narkotykow, ale jak inne UZALEZNIA.

@Krishak
w Holandii maryśke spostrzegaja tak jak u nas papierosy ( dla tych co nie wiedza, papierosy tez mozna uznac za baardzo slaby narkotyk) wystarczy ze znajdziecie sobie w necie sklad, z ktorego sie papieros sklada.
Czy marihuana jest narkotykiem i czy ...
Napisano 30-07-2008 17:32
Każdy narkotyk to narkotyk:) Innego pojecia nie ma. Nie ważne, czy bierzesz regularnie, czy od czasu do czasu. Każdy taki "gagatek" to zwykły ćpun. Lepiej z tym skończyć. Po co palić??? Szkoda kasy i nie opłaca się. Jak paliłaś już 4 razy, to już swoją ciekawość zaspokoiłaś.
Czy marihuana jest narkotykiem i czy ...
Napisano 30-07-2008 17:35
, przez kasiula17
jest narkotykiem i może uzależnić tak jak każda inna rzecz,
Czy marihuana jest narkotykiem i czy ...
Napisano 30-07-2008 18:52
, przez lolek
btw. a co do konsekwencji po 1 spaleniu pluca oczyszczaja sie przez pol roku ;) przez marihuane mozna miec problemy z pamiecia, koncentracja itp.
Czy marihuana jest narkotykiem i czy ...
Napisano 04-08-2008 09:18
, przez natixa
ojjjj gdyby nie był to narkotyk nie bylby zakazany w Polsce. wiesz od tego sie tyje... jak palisz to pozniej masz niepohamowaną chęć na jedzenie... ehhhh sama to przeszlam i 15 kg w góre ;/
Czy marihuana jest narkotykiem i czy ...
Napisano 12-08-2008 11:35
odpowiedz na pytania z nagłowka:
TAK, TAK.
kurde, ludzie, po cholere wam brac ten shit? dla szpanu przed kumplami? tak, chyba tylko po to... gdybyscie byli sami na wyspie to wąpie że by się wam chciało.
Czy marihuana jest narkotykiem i czy ...
Napisano 15-08-2008 23:04
Tak, trawka uzależnia. Jednak uzależnia tylko psychicznie a nie fizycznie tak jak naprzykład amfetamina. Pale trawke od dwóch lat i mogę napisać z własnego doświadczenia że mam problemy z zapamiętywaniem. Poza tym nie widzę innych złych efektów palenia. Będe palił do końca życia, wiem o tym już teraz i to nie dla tego że muszę, tylko dla tego że chcę. Kocham trawkę i już:D Nikt nie wie że pale, a robie to praktycznie cały czas. Nie pal syfu od dilerów, jak masz zamiar palić to postaraj się i wychoduj sobie własne roślinki. Dilerzy często maczają trawke w różnych chemicznych roztworach żeby uzależniać dzieciaki.
Gdy brakuje mi THC, to nie trzęsą mi się ręce i nie wariuje jak jakiś ćpun w delirce, tylko brakuje mi mojej "zbakanej" osoby. Trawka nie przeszkadza mi w niczym, ucze się, pracowałem w wakacje, zdaje prawo jazdy jak każdy normalny człowiek. Poprostu nie wolno brać bezmyślnie narkotyków, bo są one największym złem. Jeśli chcesz palić po to żeby było fajniej na zabawie to idz się powiesić, po za pół roku weźmiesz dropsa lub kreche, w tym samym celu. Nie pije alko, nie biore chemików, jaram czysty gras i nigdy nie przestane. Pokój wszystkim prawdziwym.
Czy marihuana jest narkotykiem i czy ...
Napisano 14-09-2008 17:52
, przez hermi04
oczywiscie ze jest i uwazam ze niepowinno sie jej brac wogole nie tylko dlatego ze jest to zabronione przez prawo a jesli jusz sie wzielo to trzeba jak najszybciej z tym skaczyc a jesli jest juz zapuzno to nalezy zglosic sie do specialisty
Czy marihuana jest narkotykiem i czy ...
Napisano 14-09-2008 17:59
, przez Shameeka
Brać? :P
Ludzie jak już to jarać :D
Jest narkotykiem, ale słabym. Jak się pali sporadycznie, to nie jest to takie złe. Zdarzają się tylko dziury w mózgu - co jest momentami straszne!
Trzeba uważać, żeby nie zacząć za często jarać po prostu, bo wtedy to zwykle się sięga jeszcze po coś mocniejszego =]
Ale jeśli jarało się 4 razy w życiu, to nic takiego. Dopiero za 3 razem porządnie kopie, więc wątpie, by były jakieś skutki uboczne ;]
Czy marihuana jest narkotykiem i czy ...
Napisano 27-10-2008 22:55
a u mnie na podworku se rosnie roslinka ktora do zludzenia przypomina konopie , ale nie sprawdzalem (na sobie) czy to naprawde jakas polska odmiana , niedaleko mojej ulicy rosnie sobie cala laczka tej otoz roslinki , ale gdyby to byla marihuana to napewno by sie tym kawalkiem laczki policja zainteresowala, hehe ale caly czas mnie zastanawia coz to moze byc ;) pozdrawiam
Czy marihuana jest narkotykiem i czy ...
Napisano 18-12-2008 00:33
, przez Sonny123
" gdybyscie byli sami na wyspie to wąpie że by się wam chciało. "

Stary jak nie :D Cisza spokoj, pełen lajt, do tego troche THC... no qrwa raj !! ;D

Marihuana tak jak napisal wyzej kolega, nieuzaleznia fizyczne tylko wlasnie psychicznie... Zapie**** dzien w dzien do pracy/szkoly, nic nieidzie jakbys tego chcial... wtedy zajebiscie jest RAZ NA JAKIŚC CZAS ... usiasc sobie w fotelu, albo wylozyc sie na lóżku, zapalic i wrzucic dobra komedie ;-) oczywiscie mozliwe jest to tylko w holandii bo przeciez w polsce jest to zakazane i niema tego w sklepach ... <rotfl2>
Czy marihuana jest narkotykiem i czy ...
Napisano 30-12-2008 15:25
, przez szysia xD
Tak, marihuana zdecydowanie uzależnia, ale nie tak samo jak inne narkotyki. Uzależnia psychicznie, nie fizycznie i po dłuższym czasie używania. Znam osoby palące rok, czy 2 lata, które bez problemu potrafiły całkowicie odłożyć marihuane. To zależy od twojej psychiki. Trawka jest uznawana za narkotyk miękki. Jak dla mnie coś co rośnie w ziemi i jest roślina nie może być narkotykiem, ale zdania są podzielone. Po prostu jest ustanowione jako narkotyk. Ja mam na ten temat swoje własne zdanie. Nie musisz sie martwic po 4 razach nie wystąpią żadne skutki uboczne. Może po 4 latach palenia;) marihuana może być wstępem do brania twardych dragów, których nikomu nie polecam, po prostu trzeba sie pilnować i kontrolować. Na koniec jeszcze dodam ze grass jest zdrowszy od tytoniu czy alkoholu i nie rozumiem ludzi (szczególnie tych którzy nigdy nie mieli z tym do czynienia) twierdzących, że to takie zło. Dlaczego zabraniają nam palić? Przecież to nasze życie i nasze decyzje;) w końcu jesteśmy wolni..;)
Czy marihuana jest narkotykiem i czy ...
Napisano 30-12-2008 15:31
, przez szysia xD
anarchy666
odpowiedz na pytania z nagłowka:
TAK, TAK.
kurde, ludzie, po cholere wam brac ten shit? dla szpanu przed kumplami? tak, chyba tylko po to... gdybyscie byli sami na wyspie to wąpie że by się wam chciało.


Ojj... gdybym byla sama na wyspie jeszcze porosnietej trawka to palilabym dzien w dzien xD tego wcale nie robi sie dla szpanu to jest po prostu zaj******:) kocham ten stan... nie wazne czy widza mnie koledzy czy nie . jak zapale to wszystko mam w d... takze na pewno nie robimy tego dla szpanu. sproboj a sie przekonasz...;) oczywiscie do niczego nie namawiam
Czy marihuana jest narkotykiem i czy ...
Napisano 13-01-2009 12:26
, przez Sonny123
Grass Rox ;]
Czy marihuana jest narkotykiem i czy ...
Napisano 20-01-2009 01:51
, przez avon
uważam że nie uzależnia...może siętylko tk wydawac.. heh skutki uboczne są ale nie u wszystkich.. hmmm od czasu do czasu mozna zapalić dla zabawy:D
Czy marihuana jest narkotykiem i czy ...
Napisano 20-01-2009 18:41
, przez avon
w sumie to zioło oczyszcza płuca:D
Czy marihuana jest narkotykiem i czy ...
Napisano 21-01-2009 18:25
, przez avon
było ale kiedyś! teraz już nie jest lekiem na raka bo jest zasilne wszyscy którzy to hoduja zawsze dodaja czegos od siebie aby polepszyć działania...
Czy marihuana jest narkotykiem i czy ...
Napisano 12-05-2009 15:10
, przez mapik98
jest to narkotyk i uzaleznia ale nie radze hoc sam biore a jestem bardzo bardzo mlody 11 lat
Czy marihuana jest narkotykiem i czy ...
Napisano 13-08-2009 00:40
Po pierwsze, marihuana została zdelegalizowana po tym jak trafiła do U.S.A z Mexyku i to właśnie mexykanie nazywali kwiaty konopi marihuaną. Holandia utrzymuję się z uprawy konopii, bo przynosi to rocznie kraju olbrzymie zyski! Po za tym konopie mogłyby być uprawiane bez zawartości THC na włóka, papier, odzież, liny, farby, lakiery, oleje .. tego jest mnóstwo, ale rząd nie chce bo wyparło by to renomowane marki na rynku. Co roku w Polsce, odbywają się manifestacje na rzecz legalizacji, w tym roku ukazała się nawet płyta. Moim zdaniem powinno być chociaż tak, że każdy by mógł uprawiać na własne potrzeby, a policja by się nie czepiała, bo wyroki są surowe. Bądź za posiadanie na użytek własny nie było by się karanym. Więzienie jest dla przestępców!!! Tyle tu dzieci, że nie mam pewności czy którykolwiek zrozumie tok mojego myślenia, ale próbuje... bez urazy, ale nie które komentarze są żałosne!
Czy marihuana jest narkotykiem i czy ...
Napisano 27-09-2009 17:16
, przez Dr.Joint
Wy jesteście pojeba....Marichuana to narkotyk nie..... MArichuana to lek na raka dla tych kturzy nie umiom jeść lek Przeciw bulowy to nie narkotyk narkotyk to klej,amfa,koka,tabsy,sped konopia ulecza
Czy marihuana jest narkotykiem i czy ...
Napisano 27-09-2009 17:20
, przez Dr.Joint
Nie palicietylko dlatego że policja zabrania i myslicie ze to zle.....To otwiera umysl i uzywasz wiecej muzgu niz zwykle.....
I Zgadzam sie z smaczny_timon
Czy marihuana jest narkotykiem i czy ...
Napisano 17-01-2010 22:38
hmm...wiecie co wam powiem.. MARIHUANA UZALEZNIA!! ja przez marihuanę chłopaka straciłam traktował mnie jak szmate w głowie było mu tylko to zeby sobie zajarać..fakt faktem ze siegał czasem po narkotyki cieższe typu: feta, dragi ale rzadko sie to zdarzało najczescie na imprezach...dlatego jak mi wytłumaczycie ze "MARIHUANA NIBY NIE UZALEZNIA"?? ja nigdy nie paliłam i nie mam zamiaru bo wiem czym to moze sie skonczyć..sa osoby ktore juz naprawde z powodu uzaleznienia marihuanowego musza zasiegac po porady specjalistów..pamietajcie NIE PALCIE! choc nie uzaleznia to robi straszne dziury w mózgu co prawie każdy z was o tym wspomina w swej wypowiedzi..czy to was nie przeraza?? Dr.Joint- widziałeś kiedys ze człowiek chory na raka dotał maryske do zapalenia?? mysle ze nie masz racji... anarchy666- z Tb zgadzam sie w 100%. pamietajcie nie palcie!!!!
Czy marihuana jest narkotykiem i czy ...
Napisano 27-01-2010 17:17
Droga Patrycjo obejrzyj sobie film The Union - prawda o marihuanie. Sa tam pokazane osoby, ktore lecza raka marihuana. Jest to rowniez lek na stwardnienie rozsiane i inne dolegliwosci. Polecam rowniez przeczytac raport WHO czyli swiatowej organizacji zdrowia. A jesli chodzi o Twojego chlopaka, to coz - przykro mi. Po prostu byl szmaciazem i bez trawki traktowalby Cie tak samo. Trawka ma skotki rowniez negatywne - nie ma co do tego watpliwosci, lecz nie zmienia osobowosci jak np alkohol. Co najwyzej rozleniwia. Pale od kilku lat codziennie i z przerwami tygoniowymi, kilkutygodniowymi, miesiecznymi... i oprocz "chetki" zapalenia nie czuje nic wiecej. Po prostu nie pale. Nie jestem ani rozdrazniona ani nie miewam z tego powodu depresji. Z reezta to bardzo indywidualna sprawa. Lecz jest jeden alarm - palenie trawy od dzieciaka na prawde moze poryc psyche, bo mlody, nieuksztaltowany jeszcze umysl nie powinien byc odurzany niczym! A szczegolnie trawa - sprawia ona ze niczym sie nie przejmujesz a przeciez kazdy z nas powinien nauczyc sie jak radzic sobie z problemami. Natomiast jesli chodzi o osoby dorosle, nie jest on tak wyniszczajacy jak niektorzy sadza. A juz na pewno nie powinno sie tego zabraniac, to indywidualna sprawa kazdego czlowieka co robi ze swoim zyciem!
Czy marihuana jest narkotykiem i czy ...
Napisano 29-01-2010 19:46
hmm .... jak wzięłaś ją tylko 4 razy to nie ale nie próbuj więcej ! ;P
Odp: Czy marihuana jest narkotykiem i ...
Napisano 23-04-2010 10:09
, przez phebe
prawda jest taka trawka jest zajebista ale wszystko co zeje..ma swoja 2 stronę medalu:/,a wiec tak:)mam 30 lat pale od 16 roku życia od 18 codziennie,były małe przerwy ,ale nawet ich nie pamiętam:).Od 4 lat zaczęła mi przeszkadzać nic mi się nie chce najchętniej to bym się tylko zjarał i siedział w domu ,a prowadzę firmę i uwierzcie bardzo przeszkadza takie lenistwo:(.ciągle mówię ,że ostatnie 5g i już nie pale,kończy się ,a ja już dzwonie i zamawiam następne nie wiem jak sobie już z tym poradzić.I dla tego Śmiać mi się chce jak ktoś tutaj pisze że nie uzależnia "uzależnia i to bardzo!!!!"nawet nie zdajecie sobie sprawy jak bardzo:(.Marichuana jest dobra jak ktoś pali 2x w msc-u ,a nie codziennie!!!i obawiam się,że teraz bez pomocy lekarza się nie obejdzie.ŻYCZĘ POWODZENIA TYM KTÓRZY PALĄ CODZIENNIE;D
Odp: Czy marihuana jest narkotykiem i ...
Napisano 26-04-2010 17:07
, przez olusxD
Marihuana zarówno jak i inne narkotyki - uzależnia. Nie ważne czy jest narkotykiem lekkim czy też ciężkim. Samo słowo `narkotyk` powinno kojarzyć się nam z uzależnieniem. Wzięłaś tylko 4 razy - to o 4 razy za dużo. Jasne, wszystko jest dla ludzi i wszystkiego można próbować. Ale po co? - Aby i skracać, i komplikować sobie życie? To nie ma sensu. ;) A więc lepiej zaprzestań na tym.
Czy uzależnia i czy są skutki uboczne? - Po jakimś czasie uzależnia, a skutków ubocznych jest masa. W sumie, to też zależy od człowieka. Jedni uzależniają się od tego po jednej dawce, inni.. trochę później. Ale nie ma co się zastanawiać. Narkotyki - to głupota. Także jeśli nie chcesz skończyć tak jak większość narkomanów nie sięgaj więcej w stronę narkotyków. ;)
Odp: Czy marihuana jest narkotykiem i ...
Napisano 28-04-2010 14:36
, przez phebe
typowa wypowiedz człowieka który nie ma zielonego pojęcia o marichuanie
Odp: Czy marihuana jest narkotykiem i ...
Napisano 28-04-2010 14:36
, przez phebe
typowa wypowiedz człowieka który nie ma zielonego pojęcia o marichuanie
pytanie:
odpowiedź:


load_avg: 1.42