Jak poderwać dziewczynę, która ma chłopaka?

1. Zadaj pytanie
2. Odpowiedz
3. Dowiedz sie więcej

Polecane pytania


Zadaj własne pytanie

Jak poderwać dziewczynę, która ma chł...
Napisano 07-12-2008 11:15
, przez cooleron
Jak poderwać dziewczynę, która ma chł...
Napisano 20-09-2019 11:45:07
Sprobuj na http://dojrzewamy.pl. Pisza ponad 2000 odpowiedzi dziennie!
Jak poderwać dziewczynę, która ma chł...
Napisano 08-12-2008 14:35
, przez ethyl
Jak poderwać dziewczynę, która ma chł...
Napisano 08-12-2008 17:09
, przez kati2
Jak poderwać dziewczynę, która ma chł...
Napisano 08-12-2008 21:27
Ta dziewczyna moze jest schizo ???
Skoro ma faceta, a caluje sie z innym to cos nie tak chyba ??
Jesli Cie to nie krepuje to zapytaj o tego jej obecnego...
O co chodzi.. bo dla mnie ta sprawa nie jest jasna.. sory.
Jak sie dowiesz o co chodzi to nabazgrz tu!
Pozdro.
Jak poderwać dziewczynę, która ma chł...
Napisano 09-12-2008 18:35
, przez cooleron
Jak poderwać dziewczynę, która ma chł...
Napisano 10-12-2008 15:48
, przez unknownM
Jak poderwać dziewczynę, która ma chł...
Napisano 12-12-2008 22:54
, przez cooleron
Jak poderwać dziewczynę, która ma chł...
Napisano 09-03-2009 10:04
, przez PROXIMA86
Jak poderwać dziewczynę, która ma chł...
Napisano 21-03-2009 20:43
, przez naxim122
Jak poderwać dziewczynę, która ma chł...
Napisano 21-03-2009 20:44
, przez naxim122
Jak poderwać dziewczynę, która ma chł...
Napisano 04-11-2009 10:17
, przez abudabi
Jak poderwać dziewczynę, która ma chł...
Napisano 05-11-2009 22:25
, przez lolek
dobry przyklad podejscia dziewczyn do zwiazku, niby zajeta ale co tam mloda, zycie przed nia a co jej szkodzi...fajnie jak ktos nowy bedzie co? ;)

porazka, chlopie daj sobie spokuj tyle Ci powiem po 1 pomysl jak Ty bys sie czul gdyby ktos sie wpieprzal w twoj zwiaze kz jakas dziewczyna a po 2....popatrz jakona do tego podchodzi ;)


pozdro, rob co chcesz tylko pozniej nie placz
Jak poderwać dziewczynę, która ma chł...
Napisano 09-04-2010 20:13
, przez Bastard
Jak poderwać dziewczynę, która ma chł...
Napisano 17-04-2010 11:41
Jak poderwać dziewczynę, która ma chł...
Napisano 29-05-2010 17:58
, przez llorien
Odp: Jak poderwać dziewczynę, która ma ...
Napisano 10-08-2010 18:20
http://perfectdating.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=103&Itemid=127 - tutaj masz odpowiedzi na Twoje pytania!!!
Odp: Jak poderwać dziewczynę, która ma ...
Napisano 09-12-2010 15:28
Odp: Jak poderwać dziewczynę, która ma ...
Napisano 22-01-2011 07:08
, przez hasto21
Odp: Jak poderwać dziewczynę, która ma ...
Napisano 26-03-2011 19:10
Odp: Jak poderwać dziewczynę, która ma ...
Napisano 26-03-2011 19:10
Odp: Jak poderwać dziewczynę, która ma ...
Napisano 28-09-2011 20:27
, przez kozseb
hej mam problem z pewna dziewczyna zaczela sama zemna krecic tak z dupy ja w sumie tez sie zangazowalem stalo sie zakochalem sie w niej, lecz pewnego dnia pwoiedziala miz e wrocila do bylego o co kaman?;/ keidys jak z nim byla odwalalo jej tzn byla inna w stosunku do mnie i teraz jest to samo a ja nie wyobrazam sobie zycia bez niej pomocy!!:(
Odp: Jak poderwać dziewczynę, która ma ...
Napisano 17-07-2012 12:04
, przez HuskY11
Odp: Jak poderwać dziewczynę, która ma ...
Napisano 17-07-2012 12:05
, przez HuskY11
Tzw chce zebysmy zostali najlepszymi przyjacolmi.
pytanie:
odpowiedź:


load_avg: 0.25