przerabianie zdjęć

1. Zadaj pytanie
2. Odpowiedz
3. Dowiedz sie więcej

Polecane pytania


Zadaj własne pytanie

przerabianie zdj...
Napisano 24-08-2005 13:38
, przez basiek678
Pomóżcie! Zna ktoś z was jakiś fajny program do przerabiania zdjęć, do dokładania czegoś na zdjęcia, do tuszowania niedoskonałośći?????
Paint Shop Pro, jeden z najlepszych ...
Napisano 22-10-2014 01:58:17
Sprobuj na http://dojrzewamy.pl. Pisza ponad 2000 odpowiedzi dziennie!
Paint Shop Pro, jeden z najlepszych ...
Napisano 24-08-2005 14:03
, przez Frodo
Paint Shop Pro, jeden z najlepszych jakie znam, pełno różnych funkji, ale niestety płatny :(.
Tak samo jak Photoshop, również bardzo dobry program graficzny

Zobacz więcej nt:
Paint Shop Pro
http://charakterystyka.odpowiedz.pl/paint-shop-pro.html
Adobe Photoshop
http://charakterystyka.odpowiedz.pl/photoshop.html
A czy znasz jakiś darmowy, dobry, prosty...
Napisano 24-08-2005 14:07
A czy znasz jakiś darmowy, dobry, prosty w obsłudze?



Pozdrawiam,
Ola
proponuję obejrzeć sobie tą kategorię: ...
Napisano 24-08-2005 15:07
, przez Frodo
proponuję obejrzeć sobie tą kategorię: http://download.chip.pl/index/download_index_1190.html?PHPSESSID=9285e4c14b8516275de0b564b2fc07bd
Sporo programów to wersje freeware i każdy wybierze sobie taki jaki mu będzie odpowiadał. Radzę też spoglądać na ilość ściągnięć danego programu. Internauci wiedzą co dobre i można to zmierzyć :D
Dzięki Frodo. Sorki,że zadałam takie gł...
Napisano 24-08-2005 18:33
Dzięki Frodo. Sorki,że zadałam takie głupie pytanie. Mogłam poszukać w google, ale chodzi o to, że ja chciałam jakiś dopbry program, a nie jestem za bardzo doświadczona, jeśli chodzi o nazwy.


Pozdrawiam,
Ola
za free to chyba najlepszy jest gimp [ ...
Napisano 29-08-2005 12:37
, przez mr_role%
za free to chyba najlepszy jest gimp [ www.gimp.org ]
nie wiem, czy temat był wcześniej ...
Napisano 24-10-2005 16:03
, przez Simex
nie wiem, czy temat był wcześniej poruszany, ale zadam to pytanie (jeśli urażę kogoś swoim banalnym pytaniem, to przepraszam).

Czy zna ktoś może z Was prograd do obróbki zdjęć (ale pytanie, ktoś pomyśli), ale mi chodzi o obróbkę zdjęć taką, aby otrzymać zdjęcie śmieszne. Chodzi mi więc o taki program, który np. pozwoli dodać osobie znajdującej się na zdjęciu "świński nosek" albo "uszy nietoperza" etc. Pamiętam, że kiedyś bawiłem się w takim programie, sprawił mi wielką radochę i przyjemność jak przerabiałem zdjęcia rodzinne :)

Czekam na odpowiedź.
Pozdrawiam
*(przepraszam z góry jeśli kiedyś ktoś dawał już na to pytanie odpowiedź. Mam nadzieję, że nie będzie to dla tej osoby problemem, jeśli poda ją raz jeszcze.)
Dobry program...
Napisano 27-08-2007 11:54
, przez Ag@ta
PICAS lub Nero PhotoSnap
Dobry program...
Napisano 09-01-2009 17:10
, przez pysia14
Photo Toolkit... Ja mam ten i też jest fajny...;)
Dobry program...
Napisano 14-01-2009 10:10
Moim zdaniem dobre są programy;
picasso i gimp , sama korzystam z tych programów
i są naprawde dobre..

Pzdr..
Michalina
Odp: przerabianie zdj...
Napisano 04-02-2009 00:56
, przez baskas4
PHOTOSHOP the best .. ale z neta to sciagniesz go tylko na okres probny..
Odp: przerabianie zdj...
Napisano 19-02-2009 16:28
, przez Sybi
zależy jakiego Photoshopa ściągasz, ja ściągnełam z neta PS 7.0 to normalnie bez okresu próbnego, a PS cs3(dużo lepszy) na okres 30 dni.
Odp: przerabianie zdj...
Napisano 19-02-2009 16:30
, przez Sybi
a co do zadanego ytania to kilka elementów jest w PhotoScape niezbyt wygórowane oczekiwania, ale no cóż - zawsze coś.
Odp: przerabianie zdj...
Napisano 20-02-2009 19:05
PICASA 3 polecam:)
Odp: przerabianie zdj...
Napisano 26-02-2009 11:45
, przez Mlis
polecam stronke internetową www.glittery.pl tam trzeba się zalogować i już można przerabiać ja osobiście też jestem tam zalogowana
Odp: przerabianie zdj...
Napisano 22-03-2009 13:57
Jeśli chodzi o glittery.pl to powiem tyle ja tez jestem tam zalogowana i ta stronka jest do dupy.!! mi potrzebne jest cos bardziej profesjonalnego z nasyceniem kolorów itp.. zna ktos..?;>
Odp: przerabianie zdj...
Napisano 23-03-2009 19:15
, przez Sybi
jeśli chodzi o to, co podałaś, to myślę, że starczy Ci Picasa3.
Odp: przerabianie zdj...
Napisano 19-05-2009 16:14
, przez bells
Hmm...
photoscape tutaj może być, albo Picassa :)
Odp: przerabianie zdj...
Napisano 01-06-2009 16:35
hm..picassa ^^
Odp: przerabianie zdj...
Napisano 11-07-2009 19:06
, przez aniiusia
mam pytanie czy okres próbny 30 dniowy program Photoshop jest płatny.?
Bo chciała bym sobie go ściągnąć ale boje się, że będzie trzeba za niego płacić. ;(
Jeśli pojawiło się już takie pytanie przepraszam. ! ;* proszę o odp
Odp: przerabianie zdj...
Napisano 30-07-2009 21:49
W niezbędniku FOTO był Photoshop CS4 na 30 dni, i ten 30 dniowy okres jest bezpłatny.
Odp: przerabianie zdj...
Napisano 19-09-2009 19:43
, przez aklar
hej!mam pytanie czy mozna zrobic tak ze z czarno-bialego zdjecia na kolorowe??
Odp: przerabianie zdj...
Napisano 19-09-2009 20:38
, przez baskas4
'hej!mam pytanie czy mozna zrobic tak ze z czarno-bialego zdjecia na kolorowe??'
pewnie .. tylko masz moze photoshopa?
Odp: przerabianie zdj...
Napisano 20-09-2009 23:00
, przez agula94cn
fotospace i Photoinstrument ;)
Odp: przerabianie zdj...
Napisano 28-09-2009 15:40
zalezy o co dokładnie Ci chodzi takie efekty jak twarz w ciele znanych albo fajne zdjęcie z opisem jaki sobie zyczysz znajdziesz na writeonit.org albo na photofunia - sa darmowe, a jeśli interesują Cie bardziej kolory i efekty polecam j.w photoshopa
Odp: przerabianie zdj...
Napisano 05-10-2009 20:13
, przez mimixd
gimp ;] zdecydowanie ;p
odpowiesz ? http://odpowiedz.pl/201158/201158/Jak-usunac-ztad-pytania-.html
Odp: przerabianie zdj...
Napisano 24-12-2009 14:06
photoscape i tyle.
Odp: przerabianie zdj...
Napisano 10-02-2010 00:06
Moze to pytanie juz padlo ale potrzebuje pomocy....
Jestem na zdienciu(sama)* a chce wyciac kogos z jednego zdiencia i do tego* mojego wstawic... Jaki program musze miec?
Odp: przerabianie zdj...
Napisano 17-02-2010 14:52
, przez roska13
Photoscape ;)
Ma dużo opcji o których piszesz ;]

Pozdrawiam ;*
Rośka ^^
Odp: przerabianie zdj...
Napisano 17-03-2010 00:42
, przez ona_ona_
WWW.PATO.PL - gotowe efekty, przerabianie zdjęc

NA PATO.PL znajdziecie gotowe szablony na ktore mozecie wstawic zdjecia, roznego rodzaju ramki, mozliwa jest zmiana zdjęcia w szkic ołówkiem, wstawienie zdjecia na naklejke od butelki, na strone książki itp POLECAM :)
pytanie:
odpowiedź:


load_avg: 0.99