Jak znaleźć sobie w końcu chłopaka gdzie go szukać?

nastepnych 20Polecane pytania


Zadaj własne pytanie

Kobieta Miłość

Jak znaleźć sobie w końcu chłopaka gdzie go szukać?

Jak znaleźć sobie w końcu chłopaka? gdzie go szukać?Pomóżcie mi gdzie mam go szukać :(Mam dość samotności
30-05-2006 14:58

No coz nioe tak latwo znalezc faceta na

20-04-2014 22:56:43

No coz nioe tak latwo znalezc faceta na

No coz nioe tak latwo znalezc faceta na swoje wlasne zawolanie.

Wierz mi , nawet jesli Ci sie to powiedzie, to zcy polaczy was jakies uczcuie? Czy bedziecie razem szczesliwi? Bo ja sadze ze nie..

Gdzie szukac?? Nie ma rady gdzie znalezc chlopaka: jedni znajduja go na ulicy, inni w szkole, a jeszcze inni na imprezce.

Takze wiec nie moge udzielic ci jakiejs innej rady. Musisz byc otwarta na nowe kontakty i towarzyska - tyle ci moge doradzic!
30-05-2006 15:09

Ja mam takie same zdanie, jak Olcia. Jeś

Ja mam takie same zdanie, jak Olcia. Jeśli często będziesz gdzieś wychodzić, to poznasz wielu wspaniałych ludzi. Wśród nich na pewno znajdzie się jakiś fajny chłopak, z którym się zaprzyjaźnisz :D . To nie jest łatwe (wiem coś o tym), ale musisz poczekać. Powodzenia, pozdro, papa!!!
30-05-2006 16:26

jesli nie masz chlopaka to oznacza, że

jesli nie masz chlopaka to oznacza, że szukacie na wzajem. Musisz byc cierpliwa, bo niestety ja Ci go nie znajde.

I jeszcze jedno. Nie szukaj sobie chlopaka na sile bo to nie ma najmniejszego sensu. Jesli do Twojego serduszka zapuka miłość, odraz już rozpoznasz i otworzysz dla niej drzwi.

Zyczę cierpliwosci
pozdrawiam, Paula
30-05-2006 16:32

Musisz chodzić po centrach handlowych i

Musisz chodzić po centrach handlowych i się usmiechac ....i albo on Cie znajdzie albo Ja ;)


Pozdro
02-06-2006 01:28

Odp: Jak znaleźć sobie w końcu chłopaka gdzie go szukać?

Ja tak samo jak ty nazekalam ze nie mam chlopaka! Bylam nieszczesliqwwie zakochana w moim koledze, pewnej soboty kolezanka namowila mnie zebym z nia poszla na urodziny klezanki do dyskoteki, jeszcze przed wejscem spotkalam tego chlopaka ze swopja dziewczyna:( myslalam ze serce mi peknie i juz nie milam ochoty tam isc, kol,ezanka jednak mnie namowila i tam wlasnie poznalam mojego obecnego chlopaka macka!
11-08-2007 10:50
pytanie:
odpowiedź:


load_avg: 1.78