obiad po niemiecku

opis weekendu

musze napisac co robilem przez weekend po niemiecku..

sobota
wstalem o 6.30 umylem sie i zjadelm sniadanie,potem od 8-12 w pracy.po zjadlem obiad, pozniejogladalem tv.wieczorem kolo 19 wyszedlem do baru i wrocilem kolo 5 rano...
niedziela
wstalem kolo 12 i zjadle umylem sie i zjadlem obiad...nstepnie ogladalem tv i siedzialem pred kompem.. pozniej uczylem sie do wieczora. zjadlem kolacje kolo 20 umylem sie i poszedlem spac.


moglby to ktos przetlumaczyc na niemiecki, z gory dzieki
27-05-2007 16:20

opis weekendu

musze napisac co robilem przez weekend po niemiecku..

sobota
wstalem o 6.30 umylem sie i zjadelm sniadanie,potem od 8-12 w pracy.po zjadlem obiad, pozniejogladalem tv.wieczorem kolo 19 wyszedlem do baru i wrocilem kolo 5 rano...
niedziela
wstalem kolo 12 i zjadle umylem sie i zjadlem obiad...nstepnie ogladalem tv i siedzialem pred kompem.. pozniej uczylem sie do wieczora. zjadlem kolacje kolo 20 umylem sie i poszedlem spac.


moglby to ktos przetlumaczyc na niemiecki, z gory dzieki
27-05-2007 16:18

posilki

śniadanie-Frühstück

jeść śniadanie-frühstücken

obiad-Mittag

obiad jednodaniowy-Eintopf

jeść obiad- zu Mittag essen

kolacja -Abendbrot, Abendessen

smacznego-Guten Appetit! :)
10-05-2005 11:51

Charakterystyka policjanta po niemiecku ?

potrzebuje charakterystyke policjanta po niemiecku i chrakterystyke pracy która wykonuję, potrzebuję dużo zwrotów, nie musza to byc pełne zdania. oczywiscie wszystko po niemiecku. Baaardzo proszę o pomoc.
21-03-2009 16:41

plan dnia

Mój rozkład dnia po niemiecku na poniedzialek pls. O ktorej wstaje, co robie. Np. wstaje o 6:00 rano, myje sie, jjem sniadanie, o 7:00 ide do szkoly, wracam do domy o 16:00, jjem obiad, do 23:00 gram na kompie, jjem kolacje, o 24 ide spac.
01-04-2007 14:58

Dialog po niemiecku o nauczycielu

Witam!
Potrzebuje dialogu po niemiecku o ulubionym nauczycielu. Pytania są takie. Potrzebuje tylko ich odpowiedzi po niemiecku. Nauczyciel od niemieckiego ( 8) ), lat ok.50, "miła sympatyczna pani"
wie heiben dein lieblingslehrer
warum du magst sie ?
wie alt bist sie ?
wie sehst sie aus ?
was fach sie unterrichtet
06-12-2006 20:36

tłumaczenie

Potrzebuje przetlumaczyc te zdania na niemiecki
1 Jem sniadanie o 7
2 jem obiad w domu
3 Na sniadanie jem bulke z wedlina
4 Na obiad pije sok pomaranczowy
14-12-2006 14:24

Na niemiecki

Mam to napisać po niemiecku na niemiecką prezentację!!!!!!!!!!!!!!
Chcialbym wydrukowac na kartke!!!!!!!
wszystko ma byc po niemiecku!!!!!!!!!
dzieki ale jeszcze potrzebuje pomocy!!!!!!!! :)
01-04-2007 14:54

Cyfry po niemiecku !!!

Prosze o napisanie tego po niemiecku :
368
756
368 756
217 938
999 999
1 625 061
Te cyfry w jednym rzedzie sa razem !!! Prosze o napisanie o niemiecku
10-01-2006 18:05

Mój Dzień na Bezludnej Wyspie\" Jak to napisać?

Jak to napisać: (jestem najlepszy z klasy z niemieckiego ale pani zapowiedziała nam "projekt" na temat "Mój Dzień na Bezludnej Wyspie"
no i dochodzą nowe "słówka" i za bardzo nie wiem jak to napisać ;/ ) [chodzę do 5 klsy :) ]

Rano wstaję o 6 , jem śniadanie o 6:15 | na śniadanie jem krewetki i piję mleko z kokosów.
Przed południem poluję na dzikie zwierzęta .
O 13 jem obiad , na obiad jem upolowane zwierzęta .
obiad był dobry.
Do popołudnia buduje szałas
O 19 jem kolacje . Na kolacje jem owoce morza
O 20 idę spać .
02-11-2008 16:39

Definicja po niemiecku kilku wyrazów

Kernarbeitszeit - ............
Anwesend-.......
Arbeitgeberkredit........-
Lohnfortzahlung im Krankeheitsfall -
Sonderurlaub -
Betriebszugehorigkeit -

Chodzi mi o definicje tych słów po niemiecku:)Jakbyście to określili:)
25-10-2006 19:23

Pomoże ktoś przetłumaczyć pis dnia po niemiecku?

Każdego dnia od poniedziałku do piątku wstaję przez 7, przynajmniej tak planuję. Idę się umyć, ubrać i zjeść. Później biegnę do szkoły, najczęściej już spóźniona. Po zajęciach szkolnych wracam wykończona do domu, jem obiad i siadam na komputer. Po krótkim relaksie idę na trening. Wracam do domu ok 19 i wtedy zaczynam odrabiać lekcje oraz uczę się. Przeważnie spać chodzę koło północy.
23-02-2010 20:13

Niemiecki tłumaczenie paru zdań ?

Witam,
jak po niemiecku przetłumaczyć :
Nabeul leży nad Morzem Śródziemnym.Jego Symbolem jest pomnik pomarańczy.
Jak są po niemiecku stopnie celcjusza ?
20-10-2008 23:44

a może sprobujesz sama coś napisać po niemiecku,wtedy bardziej prawdopodobne ,ze ktoś znajdzie sie chętny
ja bym ci napisała to po niemiecku,tylko,ze robie dużo błędów;)wiec wole nie..;)
25-03-2007 22:07

Przetlumaczycie pilne??

Siemka napiszcie mi pare slow po niemiecku jak sie przywitac ze nie rozumiem plis bo to jest mi strasznie potrzebne bede wdzieczna jak obok napiszecie po polsku i niemiecku dzieki
01-11-2007 18:33

Wierszyk o milości i życzenia urodzinowe po niemiecku

Pomocy! to bardzo pilne : potrzebuję wierszyka o miłości po niemiecku i życzeń urodzinowych. Gdyby była możliwość proszę o przetłumaczenie napisanego tekstu.
02-08-2006 09:58

1 Jem sniadanie o 7
Das Frühstück esse ich um 7 Uhr

2 jem obiad w domu
Das Mittagessen esse ich zu Hause

3 Na sniadanie jem bulke z wedlina
Zum Frühstück esse ich ein Brötchen mit Schinken

4 Na obiad pije sok pomaranczowy
Zum Mittagesse trinke ich einen O-saft
26-12-2006 14:07

Tłumaczenie z Polskiego na Niemiecki (opis dnia) ?

Witam, czy ktoś by mi mógł pomóc napisać opis dnia po Niemiecku? (tzn. przetłumaczyć na j. Niemiecki)

Wstaje o 6.30.
O 7.00 idę się umyć.
O 7.15 ubieram się.
O 7:20 jem śniadanie.
O 7:30 jadę do szkoły.
O 8.00 zaczynam lekcje.
O 15:15 kończę lekcje. (lub 3.15 po południu)
O 16.00 jem obiad. (lub o 4 po południu)
O 17:20 zaczynam lekcje. (5.20 po południu)
O 20.00 jem kolacje. (8 wieczorem)
O 23.00 idę spać. (11 w nocy)

Z góry bardzo, bardzo dziękuje!
20-01-2008 14:18

Zaproszenie po niemiecku?

mam pytanie mam do napisania zaproszenie po niemiecku ma w nim byc
-termin przyjęcia
-napisz gdzie przyjecie sie odbedzie
- poinformuj o planowanych informacjach
-popros o potwierdzenie przybycia
10-11-2007 13:25

testament po niemiecku !!!

Jak napisać (wzór) testament po niemiecku. Chodzi o to aby starszy człowiek zostawił zapisał poszczegulnym członkom jego rodziny jakieś rzeczy (spadek)!!!
28-11-2005 18:02

przepis po niemiecku

czy ktoś mógłby mi napisać przepis po niemiecku? na coś prostego np. jajecznica? albo jakaś prosta zupa? coś co łatwo by się można nauczyć na pamięć... prooooosze...
21-11-2005 17:16

List po niemiecku?

Błagam potrzebuje list [o niemiecku w żeńskiej osobie z użyciem czasu przeszłego!!! w treści listu muszę opisać życie codzienne, jakieś wydarzenie ciekawe!! POMÓŻCIE!!
30-09-2007 07:56

Budowa samochodu po niemiecku

Witam. Potrzebuję budowy samochodu po niemiecku (opis silnika, benzyna, diesel i ogólne informacje z czego składa się samochód). Z góry dziękuje za pomoc
Pozdrawiam
24-03-2006 19:10

Porównanie rodzin po niemiecku

Potrzebuję kilku zdań po niemiecku ukazujących różnice rodziny współczesnej a dawniejszej. Proszę o pomoc, to ma być naprawdę krótkie porównanie. Myślę że do 10zdań. Dziękuję z góry
08-02-2006 16:29

sporty po niemiecku jak najwiecej Plis:((

mam prosbe musze napisac jak najwiecej sportow po niemiecku powyzej 30......zeby wyciagnac pozytywna ocenke na jutro....czy mozna prosci na dzisiaj prosze z gory dzieki
29-05-2006 19:38

adresowanie listu po niemiecku

Czy mógłby mi kto pomóc z takim zadaniem:

"Wyjaśnij po niemiecku swojemu koledze / koleżance, jak ma poprawnie zaadresowac kopertę."

Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś mógł pomóc.
16-02-2006 14:49

proszę o napisanie dwóch listów.Z góry dzięki

Bardzo prosze o napisanie dwóch krótkich listów po niemiecku bede bardzo wdzieczna.Wielkie dzieki dudu za przetłumaczenie mojego wcześniejszego listu.Pozdrowienia jeszcze raz dzieki

Pierwszy to:
Twoja koleżanka z Niemiec zapytała cię o twoje hobby.Napisz jej w liście;

-czym się szcególnie interesujesz
-w jaki sposób odkryłaś swoja pasję jakich szczególnych
umiejętności lub cech charakteru wymaga twoje hobby
-wymień po dwie zalety i wady tego typu zainteresowania

I drugi list:
Mieszkasz ze swoją koleżanką z Niemiec w jednym mieszkaniu.Umówiliście sie ze to ty dzisiaj przygotujesz obiad i zrobisz zakupy na dzisiaj i na sobotnie przyjecie.Niestety musisz pilnie wyjść z domu.Zostaw koleżance wiadomość,w której:

-podasz powód swojego nagłego wyjścia
-napiszesz,co przygotowałaś na dzisiejszy obiad i gdzie go zostawiłaś
-przeprosisz ze nie zrobiłas zakupów
-zaproponujesz wspólne wyjście do supermarketu jutro rano
08-03-2007 16:57

Walentynka po niemiecku

witam!
bardzo prosiłabym o pomoc w napisaniu walentynki po niemiecku. ma to byc conajmniej pięć zdań. jakiś prostych najlepiej.. prosze o pomoc, to pilne na jutro.
juz po walentynkach a oni nam teraz karzą pisać, ble :/
15-02-2006 18:23

List motywacyjny i CV

Potrzebny mi wzór listu motywacyjnego i CV po niemiecku. Najlepiej, jeśli byłby to wzór CV dla ucznia:P
Byłabym też bardzo wdzięczna za wszelkie wskazówki dotyczące tego, jak pisze się takie rzeczy po niemiecku:)
07-04-2005 18:22

essgewohnheiten

Dziś chciałam Ci napisać jakie są moje nawyki żywieniowe! W ciągu dnia ja jem przy posiłki. śniadanie ja jem ok. 6 w ciagu tygodnia, zas w weekend ok. 10. Obiad jem ok 16 a kolacje ok 20. Wszyskkie posiłki zazwyczaj jem w domu, poniewaz sa smaczne i zawsze świeże. Mimo to czasami jem obiad lub kolacje w pizzeri z przyjaciółmi. Ja na sniadanie czesto jem musli z mlekiem. Na obiad ja jem zupe, kartofle jakieś mięso i sałatke. I pije sok pomarańczowy. Na kolacje jem czesto bulke z szynka. Moja ulubiona potrawa to pieczone ziemniaki, kurczak i sałata. A jakie sa twoje nawyki żywieniowe? I jakie jest twoje ulubione danie???
30-11-2006 18:43

essgewohnheiten

Dziś chciałam Ci napisać jakie są moje nawyki żywieniowe! W ciągu dnia ja jem przy posiłki. śniadanie ja jem ok. 6 w ciagu tygodnia, zas w weekend ok. 10. Obiad jem ok 16 a kolacje ok 20. Wszyskkie posiłki zazwyczaj jem w domu, poniewaz sa smaczne i zawsze świeże. Mimo to czasami jem obiad lub kolacje w pizzeri z przyjaciółmi. Ja na sniadanie czesto jem musli z mlekiem. Na obiad ja jem zupe, kartofle jakieś mięso i sałatke. I pije sok pomarańczowy. Na kolacje jem czesto bulke z szynka. Moja ulubiona potrawa to pieczone ziemniaki, kurczak i sałata. A jakie sa twoje nawyki żywieniowe? I jakie jest twoje ulubione danie???
30-11-2006 17:14

oj wielkie dzieki wlasnie czegos takiego potrzebowalam :) hmmm nio niestety mam problem zrozumieniem tekstu ze sluchu np znam slowka ale jak ktos mowi po niemiecku <chodzi o wymowe i akcent > to nic nie rozumie oprocz poszczegolnych slowek :( mimo ze mam u dobrego nauczyciela 4 to jak slysze jak tos tak naturalnie mowi po niemiecku to nic nie rozumie bo jak nauczyciel moj cos mowi to rozumie tylko ze on wmiare wyraznie mowi i wolno!!! Juz nie wiem cio mam robic zeby rozumiec jak ktos cos mowi tak naturalnie po niemiecku np niemiec
30-03-2006 22:19

Jak się ubrać na obiad do rodziców od mojego chłopaka?

Jestem z moim chłopakiem już rok. Ale dopiero teraz poznaje jego rodziców i jedziemy do nich na obiad. Nie wiem zupełnie co na siebie włożyć ... Myślicie, że taka sukienka http://shushu.pl/odziez/czarna-sukienka-z-cwiekami będzie odpowiednia? Nigdy nie byłam w takiej sytuacji, czy moglibyście mi coś doradzić?
15-02-2013 18:36

Moje hobby po niemiecku

Potrzebuję pomocy!..
Muszę po niemiecku napisać, jakie jest moje hobby (to ma być wypracowanie), pomóżcie, napiszcie, jak to moze wygladać .
Z góry dziękuję!
23-02-2005 17:49

Moj weekend

prosze o pomoc w zadaniu domowym.
MAm za zadanie opisac moj weekend, prosze o pomoc.
Chcialabym dodac ze nie wiem jak to zapisac po polsku.
Prosze cos zmysllic, ale zeby bylo tam min. ze w sobote odrobilam lekcje i pomoglam mamie posprzatac w domu, a w niedziele po kosciele pojechalam do babci na obiad. Najwiecej zeby bylo 11 zdan, i zeby bylo widac, by byly takie slowa, by pani muslala ze to ja pisalam w 6 klasie. z gory dziekuje

Aha i prosze mi to napisac po polsku i niemiecku
17-09-2005 19:37

dialog po niemiecku odbywający się w restauracji

Mam do napisania po niemiecku rozbudowany dialog, który odbywa się w restauracji. Mam z tym duży problem... Jeśli ktoś mi go napisze będe bardzo wdzięczny. Potrzebne na wtorek
07-11-2005 15:48

Zeby dużym być jak będzie poprawnie po niemiecku?

Witam, zastanawiam się jak należy poprawnie sformułować tekst po niemiecku "Żeby dużym być". Czy dobrze to tłumaczę "Zu gross werden"? Będę wdzięczny za szybką odpowiedź
22-08-2011 15:31

List do przyjaciela po niemiecku?

Musze napisac list po niemiecku do kolegi w którym bedzie opisane co robie czy sie zajmuje co mnie interesuje gdzie pracuje gdzie sie ucze i opisany mój pokuj ( 200 słów)
18-02-2008 08:57

Czy ktoś mógłby przetłumaczyć?

Witam. Mam napisać wypracowanie mój dzień po niemiecku. Niestety ten język nie jest moją mocną stroną. Jeśli ktoś zechce przetłumaczyć mi to na język niemiecki to będę wdzięczny.

Wstaję o 7 rano. Ubieram się, myję, a potem jem śniadanie. Potem pakuję się do szkoły i wychodzę na autobus. Na przystanku jestem ok. 7:30. Dojazd do szkoły zajmuje mi 15 min. Zajęcia kończę ok. godziny 15. Po powrocie do domu jem obiad i odrabiam lekcje. O 19 mam czas na relaks - książka, komputer itp. Po 23 idę się wykąpać, myje zęby, po czym idę spać.
28-02-2008 17:50

Rozmowa lekarza z pacjentem (po niemiecku)

Czy nie macie albo nie mogli byscie napisać jakiejś rozmowy po niemiecku Lekarza z pacjentem(dzieckiem, dorosłym)?
Naprawde pilnie potrzebuje jak najszybciej :)
z góry wielkie dzięki :)
pozdro
tabi :)
30-03-2006 14:33

ośmiornica

jak jest ośmiornica po niemiecku...???...ja myslalam ze Krake...ale nauczycielka mi powiedziala ze nie ma nic takiego w slowniku....prosze o szybkoą odpowiedz jak jest ośmiornica po niemiecku..:)....
18-11-2006 15:09

tłumaczenie

1. Razem z rodziną jem tylko kolację.
2. Robię sama śniadanie i czasem kolację.
3. Ja lubię jeść owoce, płatki z mlekiem, pizzę, frytki, jogurt.
4. W między czasie jem owoce lub coś słodkiego.
5. Nie lubię jajek, szpinaku, wątróbki i fasolki szparagowej.
-------------------------------------------------------------------
6. Obiad je się w południe.
7. Zazwyczaj na obiad podaje się ziemniaki, warzywa i mięso lub potrawę z jajek.
15-04-2007 22:01

Ma ktoś opis książki po niemiecku?

Potrzebuję opisu książki, polskiej książki po niemiecku.
Zawarte tam musi być:
autor, bohaterowie, treść książki i zakończenie pracy
Tak do 160 słów.
Pomoże ktoś?
14-02-2008 17:56

list motywacyjny po niemiecku

Bardzo prosze o pomoc!!!

Musze napisac list motywacyjny do organizacji pozarządowej staram się o prace jako wolontariuszka!!!

Co mam tam ująć? jak umotywowac?
a na dodatek po niemiecku!!!
Prosze pomóżcie mi cos stworzyc
28-12-2006 21:23

hobby po niemiecku

niech mi ktoś napisze "moje"hobby po niemiecku...nie lubie tego języka,nie umiem go, a prace musze napisać:( moje hobby to przede wszystkim muzyka,sport,kino i spotkania z przyjaciółmi.reszta dowola...pomóżcie mi:)
22-10-2005 14:38

Opis dnia niemiecki przetłumaczcie?

Prosze żeby ktoś przetłumaczył mi taki teks w czasie teraźzniejszym tylko. I napisał zdania po niemiecku i po polsku co znaczą. Czyli zaczynamy.
Mój dzień.
Wstaję rano o 8. Potem myje się i jem dobre śniadanie. Ide później do domu bo na codzień mieszkam u babci. Dzisiaj jade do Kielc do kina na film. Później wybiore sie na zakupy. Wróciłem o 16. Zjadłem obiad i wyszedłem z kolegami na miasto. Wróciłem do domu o 8. Grałem godzine na komputerze a potem oglądałem TV. Poszedłem do babci. Zjadłem kolację. O 11 kąpałem się a o 12 położyłem się spać.
09-02-2008 09:39

Pomóżcie??

No z tym zaproszeniem to dobry pomysł ale nie ma piwo !;) zaproś ją na obiad . pogadajcie szczerze i nie zwlekaj ze swoim uczuciem do niej , ponieważ jak sadze ona bardzo na to czeka , długi okres czasu . Jeżeli naprawdę cie kochała w liceum to jej uczucie do ciebie nie zgasło. Po prostu dobra recepta na twoją sytuacje to wspólny obiad ewentualnie kolacja i szczera rozmowa . jeżeli chcesz więcej porad to napisz moniap14@o2.pl pozdrawiam i powodzenia ;)
19-12-2009 16:54

ogłoszenie matrymonialne po niemiecku

mogłby mi Ktoś napisac ogłoszenie matrymonialne po niemiecku??pilne bo na jutro :(((trzeba
-pionformowac o fakcie szukania
-okreslic swoj wiek i partnera
- podac cech charakteru partnera
-kontakt do siebie
01-03-2006 20:47

o sporcie po niemiecku

Witam. Mam ogromna prosbe... mam zadanie o nastepujacej tresci: napisz krotkie opowiadanie o ulubionym sporcie po niemiecku.
Wydaje sie latwe, jednak niestety musze sie przyznac, ze nie potrafie go zrobic... :( bylabym bardzo wdzieczna z akazda pomoc w tej kwestii. Porsze o odpowiedz.
z Gory dziekuje
12-12-2006 22:28

Życzenia po niemiecku!

Muszę zrobić kartkę świateczną z życzeniami po niemiecku.Pierwsze ma byc napisany fragment np:jakiejś kolędy a potem dopiero życzenia.Nie moge być one takie zwyczajne w stylu Wesołych Świat i Szczęsliwego Nowego Roku.Tylko coś mniej oklepanego, minimum 4 zdania.Z góry dzięki!
02-12-2006 19:09


load_avg: 1.41