Czy pracodawca ma obowiazek wysłuchać relacji pracownika zanim zastosuje względem niego karę?

1. Zadaj pytanie
2. Odpowiedz
3. Dowiedz sie więcej
PROLINK

Polecane pytania


Zadaj własne pytanie

<

Czy pracodawca ma obowiazek wysłuchać ...
Napisano 23-11-2009 23:02
Kierownik działu zgłosił do pracodawcy skargę na pracownika. Czy pracodawca ma obowiązek wysłuchać pracownika zanim zastosuje względem niego karę? Karą tą jest przeniesienie pracownika na inne, mniej atrakcyjne stanowisko. Jeżeli pracownik odmówi to zostanie zwolniony za dwutygodniowym wypowiedzeniem (umowa na czas określony). Pracodawca odmówił wysłuchania pracownika, twierdząc, że w relacji kierownik-pracownik wierzy kierownikowi.
Czy pracodawca ma obowiazek wysłuchać ...
Napisano 01-06-2020 06:25:30
Sprobuj na https://dojrzewamy.pl. Pisza ponad 2000 odpowiedzi dziennie!
Czy pracodawca ma obowiazek wysłuchać ...
Napisano 25-11-2009 11:04
, przez seba8668
Oczywiście ze musi wysłuchać .... każdy ma prawo do obrony
Czy pracodawca ma obowiazek wysłuchać ...
Napisano 09-02-2010 12:19
, przez iga333
pracodawca powinien wysluchac pracownika przed nalozeniem kary. jezeli jest taki uklasd ze pracownikow repezentuje kierownik najlepiej zwrocic sie pisemnie z wyjasnieniem-tzw. odwołanie od nagany-wtedy pracodawca ma 7 dni by pisemnie udzielic odowiedzi na to pismo w ktorym to moze anulowac nalozenie kary.
pytanie:
odpowiedź: